Tuesday 17 May 2011

16may2011 :)





16052011 ini merupakan tarikh keramat untuk siapakah yaa ?  siapa ? saya ? awak ? okayy , mmg bunguk kalau ta tawu =.=' mstilahh untuk GURU TERSAYANGG okayyyyy :)) . hehe . semalam mcm mcm tejadi kt sekolah . mmg best giloo sbb dpt DATE dgn pendek 
kmudian dpt amek gmba dgn dia 
heeeee :) gedik kan aku ? kan ? kan ? haihh =.='
okayy , date smpai laa balik then balik rumah asek teringt psl dia lagi . haha ! sgt bunguk =.='
ain heidi ta tawu na taip apa lahh soo just tgk jea gmba yg diberi okayy syg 


with dayah + pica sayangg 


syahirah aisyah ♥ iloveyou okayy !


tarian melayu , jeles sbb ta dpt amek bhagian :(


chinese TERBAIK ! HAHAHAA !



suara lu mmg sedap bro :)



muncung itu tak dijangka okayy :)



tarian INDIA HAHA ! 


baju purple cegu kesyangan sape sila angkat tangan :D



adidas beg , aww aww 



muahmuah 


♥ cple of the day ♥ 


nmpk sgt aku pendek =.=


♥ cple of the month 


♥ the becoming 


ehehm ehehm  cple of the year okayy !  HAHA .



okayy , time nh na balek . sedih kot ? heeee :) sayang awk gilaa weyh pendek 
ty for the  roxy dompet yg mcm datin tuu . HAHA . len kali jgn lupa buang harga tw sayangg 
 selamat hari guru kepada semua guru yang pernah mengajar saya :)

saya sayang cegu saya 


anak-anak saya :)